Thursday, June 3, 2010

Marble Top Table

Mermer Tablalı Masa
{}
{}
I have a simple, dark wood rectangular table in my bedroom. It has no real purpose there so I decided to have a marble top cut for it and put it in the kitchen. My table has simpler lines than this one and a matte finish, but the color is very similar. I hope I can find a nice glossy white mable with elegant gray veins, in Istanbul carrera isn't as well known, or if they have a different name for it I don't know it yet.
{}
Yatak odamda sade, ahşap dikdörtgen bir masa var. Orada bir işe yaramadığı için üzerine mermer kestirip mutfak masası yapmaya karar verdim. Benim masamın çizgileri resimdekinden daha düz, cilası da mat, ama rengi neredeyse bununla aynı. Umarım masam için parlak beyaz, zarif gri damarlı bir mermer bulabilirim. Istanbul'da mermercilere carrera desem birşey ifade eder mi, veya bu mermer cinsinin başka bir adı var mı bilmiyorum.
{}
Resmi İstanbul'da şık bir cafe'nin sitesinden aldım ama hangisiydi unuttum.

4 comments:

Müge Hestbaek said...

Süper düşünmüşsün! Benim de bir sonraki ev için aklımda olan bir fikir bu mermer masa olayı. Şu an evde siyah lake çok sade bir masam var yemek bölümünde. Çok seviyorum ama, ne demeye lake aldım bilmiyorum, güzelim masayı örtüsüz kullanamıyorum yemekte. O yüzden taşınınca yeni salona uygun bir mermer masa istiyorum. Örtü mörtü de istemiyorum. Biri ali ayşeyi seviyo, ya da fb gibi şeyler kazımadığı sürece bişeycik olmaz buna. Benim aklımda biraz daha smoky bir ton var. buna carrera dendiğini bilmiyordum. Bu da güzelmiş. Kocaman bir murano chandelierim var simsiyah, üstüne de onu koyarım, süper olmaz mı?

alis said...

Lake parmak izi oluyor değil mi? Parıl parıl görünce insan çekiciliğine kapılıveriyor işte :) Tasvir ettiğin tabloda mermer masa çok lüks, hoş durur. Ancak yerinde olsam mermer masada örtü, amerikan servis, bardak altı kullanmadan yemek yemem :) Çünkü gözenekli bir malzeme olduğu için üzerine kırmızı şarap damladığı anda bitti, o pembe leke ebediyen orada kalır. Limon suyu vs. de bozuyormuş. Taşın cinsine göre leke tutma özelliği azalıyor sanırım, buna da dikkat etmek gerek seçerken. Ben riski göze alıyorum şahsen :)

Müge Hestbaek said...

Limonu duymuştum da şarapta mı yahu? ben de örtüsüz kullanırım diye istiyordum mermeri... Her an örtü sevmiyorum ben. Çok sevdiğim örtülerim de var ama bazan de olduğu gibi görmek istiyorum masamı. tüh.

Sandstone Suppliers in India said...

Hello There,

this is really very nice blog and looking very nice. this blog is very helpfull for shopping .. we want come back on this blog...